kolmapäev, august 2

M nagu Mumps

----------------
Kuna mitu inimest arvas et blogi oleks "popp ja noortepärane" ja kuna mulle endale üldiselt kirjutada meeldib, alustasingi nüüd sellega. Esiteks vabandan kohe kirjavigade ja stiilivigade ja tont-teab-mis-vigade pärast veel, sest mul neid kohe kindlasti rohkelt siin. Kirjutan kiirelt ja lihtsalt seda mis hetkel pähe tuleb, nii et ei vastuta kvaliteedi eest. Aga kui sa ilma eriliste nõudmisteta vaid minu tegemistest lugeda tahad, siis peaks see loodetavasti sobima küll.
-----------------

Oeh.. Ainult kaks päeva ongi veel lennuni jäänud.. Kuidagi raske on end selle mõttega kohandada. Isegi kohvreid vaadates ei tundu minek veel reaalne. Tunnen et mul ikka veel aega enam kui piisavalt, kuigi tegelikult üldse ei ole. Üritan vaikselt pakkida ja asju kokku otsida, kuid kõik väga aeglaselt liigub. Ainus mis täna näiteks tegin, oli et käisin sõnaraamatut otsimas - mida ma peale viit raamatupoodi ikka ei suutnud leida. Ainus mis üldse kusagil oli, oli mingi kummaline fraasiraamat. Õhuke raamat mis sisaldab selliseid sõnu nagu mumps, kopsupõletik ja marineeritud valge heeringas.

Nagu sellisele raamatule kohane, midagi eriti mõistlikku seal ei tundunud olevat. Samas see oli äärmiselt odav, naljakas ja lihtsalt lahedalt veider, nii et igaks juhuks hankisin. Kui muud otstarvet ei ole, siis vähemalt naerda saab. Nüüd enamiku õhtust olengi seda sirvinud ja oma mobiiltelefonile uut tausta teinud.

Tüüpiline käitumine minu puhul - miks teha midagi mõistlikku, kui saab tegeleda ka täiesti tarbetute asjadega. Aga nüüd magama. Homme peaks siiski midagi asjalikku ka tegema.

posted by Kati @ 1:13 AM

Powered by Blogger

Design by Beccary