reede, august 4

Kuninglik Uhistransport

Avastasin just probleemi. Kui ma olen raamatukogus, siis ma tapitahti ei saa, nii et tapitahti ei saa ka olema. vahemalt hetkel mitte. Raamatukogus isegi XP taani keeles. Mitte midagi ei saa aru mis oeldakse voi mis kusagil on. Aga vahemalt interneti leidsin ules.

Igatahes olen kohal siin. Veider. Koik on vaga veider. Inimesed on kummalised, keel on kummaline, kaitumine on kummaline, susteemid on kummalised. Kasvoi uhistransport millega hommikul tutvusin. Linn on jagatud tsoonideks, ning pileti hind soltub sellest kui mitmes tsoonis sellega soita tahad. Mina aga et kooli ja koju minna, pean labima kolme tsooni. Mu pileti hinnaks on 420 dk mis on minu meelest kull puhas roovimine paise paeva ajal. Aga noh, rattaga ka ei viitsiks vandata. Samuti bussiga ei saa punktist A punkti B otse soita, vaid tuleb vahepeal maha minna, sest uks tsoon loppeb ja teine algab ja tsoonist otse teise tsooni mu buss ei soida. Ka mu kodu on imelik. Seal oleks nagu aeg umbes 15 aastat tagasi seisma jaanud. Kogu sisustus lohnab kopituse ja ammuste paremate paevade jarele. Aga koige hullem ei ole - mu toas on televiisor (naitab tervelt kolme Taanikeelset kanalit) ja ise votsin lapaka kaasa. Kassetimangija on ka, muig, mu majanaaber kuulab sellega Shakirat. Majanaaber on ka kummaline. Inglise tudruk kes on sellise elava sportliku hingega, valja arvatud siis kui tubakat tombab. Ja seda ta teeb usna tihti. Tombab suitsu ja kuulab Shakirat ja Tatood. Voi vahemalt tanase paeva suhtes mul selline mulje tekkinud. Toas mul ka aeg-ajalt mingi kummaline ilma passwordita wifi levib, kuid see vaga kaootiliselt ilmneb. Umbes et viis minutit on, siis jalle ei ole, siis jalle on, siis jalle ei ole. Ei teagi kuskohast see tapselt tuleb voi kelle oma see on. Maja peremees aga selline tavaline pensionar tundub. Nagin teda vaid 20 minutit kui hommikul pakid ara panin ja votme votsin. Aga ihne tundub ta kull. Voi siis lihtsalt aarmiselt laisk. Eks see veel selgub. Aga nuud mu aeg hakkab raamatukogus vaikselt tais tiksuma. Tund aega saab jarjest olla. Tegin oma vana lambi seebikaga paar pilti ka oma toast. Akki kui satun monele jarjekordsele wifilainele oma toas, siis saan ka need ules panna. Kui ei, siis akki jargmine kord. Nuud aga tagasi koju vaikselt.

posted by Kati @ 3:39 PM

Powered by Blogger

Design by Beccary