kolmapäev, august 16

The Retarded Corner

Oeh.. Kaisin tana elamisluba ajamas. Kui Eestis Taani saatkonnas raagiti mulle et mul vaja x dokumenti taita ja mingeid pangatoendeid tuua, siis siin anti mulle lihtsalt 2 lehte taita tavaliste isikuandmetega, kusiti passi ja kirja kohalikult ulikoolilt ja oligi koik. Juhul kui ma toesti nii lihtsalt saan elamisloa, siis mul aarmiselt hea meel et ma ei hakanud Tallinnas end pooleks muretsema selle parast, vaid otsustasin Taanis asju ajama hakata. Veider.

Teine veider asi on see, et jargmine neljapaev juba mul esimene taani keele eksam. Mida ma siiani oskan oelda?.. "Hvor kommer du fra?" ja "Jeg skal have ett stykk chokoladekage". Tubli mina. Samas ma isegi osav. Pool meie klassist ei suuda isegi selliseid lauseid veel kokku panna. Nad naersid et nad on meie "retarded corner". Samas kui sul emakeeleks inglise keel ja sa iialgi uhtki teist keelt oppinud ei ole, siis taani keel on loomulikult aarmiselt raske.

Ja see vanamees ajab mind hulluks. Nuud kurtis selle ule, et ma tema arust hoian kulmkapi ust liiga kaua lahti kui motlen mida suua/suua teha. Samuti hommikul arkasin taas selle peale ules, kuidas ta tualettruumis ohkis. Ma toesti ei tea ega taha ka teada mis ta seal teeb. Ja ma ei saa tosiselt aru miks ta ei voiks ust kinni panna enda jarel et ma ei peaks kuulma tema haalitsusi.

Uritan homme paar uut pilti lisada siia. Kaisin puhapaeval umbruskonnas pildistamas. Tervelt tund aega ei sadanud vihma ja ma kaisin rattaga rannas ja kohalikus poes.

posted by Kati @ 4:13 PM

Powered by Blogger

Design by Beccary