neljapäev, august 17

The Unbelievers Shall Perish

Mul laheb majanaabriga aina huvitamaks. Tana hommikul oli meil "sobralik" vestlus teemal - kas tanapaeva uhiskond ahistab hirmkolejubedalt naisi ja kas soorollid on uhiskonna poolt peale surutud motetus, voi on selles ka siiski iva. Tema igatahes tunneb mulle kaasa et mina olen ohver ja hoolitsen liiga palju oma valimuse ja riiete eest. Edu talle. Tema jalgadelt voiks kull villa koguda, ning kui ta peaks suutma kaia kingadega, siis ma soon kuu aega ainult tomateid. Igatahes meie vestlus loppes sellega et ta turtsatas irooniliselt kooli ukse ees mulle "Im glad you think so" ja marssis minema. Voibolla peaks omale pentagrammi hankima, lihtsalt et talle rohkem narvidele kaia. Ja hommikuti kauem tualettruumis peegli ees juukseid kammima. Voi t-sark kirjaga - for every animal you dont eat, I´ll eat three. Vaatan, kas saan ta hulluks ajada enne kui August lopeb voi mitte. Muig.

Siin uldse massiliselt vegan`e. Minu taani keele grupis naiteks uks. Uks poiss kui seda kuulis kusis opetajalt kova haalega ule klassi kuidas on - ma tahan vaalajahile minna - taani keeles. Vaene tudruk oli nii solvunud selle peale, koik teised naersid. Ma toesti ei saa sellistest aarmustest aru. Milleks rikkuda oma tervist?

Ahjaa. Mu majanaaber suutnud minus ka Alanis Morrisette viha tekitada. Enne mulle meeldis see lauljanna, nuud, peale iga neetud paev tema laulude kuulamist, on mul usna monus iiveldus juba. Nagu uks mu sober soovitas, on viimane aeg seletada talle kuidas Alanise lauludes on palju lahedaid satanismile vihjavaid metafoore.

Ja mis puudutab filme, siis paar ohtut tagasi motlesime et laenutame koos mingi filmi. Peale poolt tundi arutamist leidsime et me ei suuda leida uhtki filmi mida me molemad oleksime nous vaatama.

Aga tegelikult peaks ma temale siiski pigem kaasa tundma. Tema valimuse ja motteviisiga ei saa tal elus kerge olema. Voi vahemalt jaab ta vaga paljustki toredast ilma.

posted by Kati @ 1:54 PM

Powered by Blogger

Design by Beccary