reede, august 18

Nagu Korralik Ulioplane Kunagi..

Eile oli mul esimene toeline Kopenhageni pubiohtu. Kaisin sopradega linnas olu joomas ja pargis mingit tasuta kontsert-valgusshoud vaatamas. Monus soe ohtu oli linnas ringi uitamiseks. Pubi kus kaisime oli kull uks koige jubedamaid kus ma iial olnud olen - suitsune, poolpime ja igal pool oli graffitit (see pidigi vist selline ruumikujundus olema) - kuid olu oli aarmiselt odav seal ja sellest tulenevalt oli pubi puupusti noori purjus inimesi tais.

Tana kutsuti mind mingisse klubisse. Kuigi ma ei ole klubiinimene, voibolla ma isegi lahen. Kodus istuda ei ole ka toredam. Ja vahemalt sobrad on kaasas kes on taitsa vahvad inimesed.

Sain ka oma kondanikuregistrinumbri katte tana. Nada parast peaks selle kaardil katte saama. Elu laheb jupp maad lihtsamaks ja odavamaks nuud. Kui seda numbrit sul siin ei ole, siis absoluutselt koiki asju tehakse poole kauem ja poole kallimalt, kui uldse.

posted by Kati @ 3:16 PM

Powered by Blogger

Design by Beccary