esmaspäev, august 21

Uhised Mured Uhendavad

Tana on tapselt selline paev kus ma lihtsalt tahaks silmad kinni panna, shokolaadikooki suua ja unustada ara et kusagil eksisteerib midagi muud peale tee ja koogi.

Nagu Agu Sihvka seda tegi, tuleb alustada algusest. Uks mu probleemidest sai alguse laupaeval, voi pigem kull juba jupp aega varem, kuid sai taiesti uued mootmed laupaeval.

Nimelt see vanamees kellega uhes majas elan, on ikka tosiselt veider kuju. Kui ta on vetsus, ei sulge ta enda jarel ust, vaid haalitseb seal julgelt minu ja mu majakaaslase kuuldes. Oosel tal telekas uurgab toas - oleme talle pidevalt oelnud et ta haale maha keeraks, kuid ta suudab seda vaid uhe oo meeles pidada ja jargmine oo taas telekas uurgab. Samuti on tal harjumuseks mooda maja ringi liikuda maardunud aluspesus. Elasime uhe asja ule, pigistasime silma teise asja suhtes kinni, laupaeval aga igatahes sai minu ja mu majakaaslase moot tais - ta otsustas taiesti paljalt kooki tulla.

Mida teha sellise asja suhtes uldse?. Kas pole veider oelda inimesele et - vabandust, kuid kas te voiks palun riideid kanda?. Igatahes minu narviriismed utlesid selle peale loplikult ules ja ma otsin nuud aktiivselt omale uut elupaika. Ma pean sealt ara saama, PEAN. Kui ma pean veel oosel ta ahkimist ja peeretamist tualettruumist kuulma, siis.. ma ei teagi.. midagi hasti koledat igatahes..

Samas kui asjade positiivset poolt vaadata, siis sellest juhtumist vahemalt niipalju kasu, et me veetsime majakaaslasega terve ulejaanud paeva sobralikult koos uksteist lohutades ja oma probleemide ule naerdes. Samuti narvide kosutuseks kupsetasime majakaaslasega ohtul shokolaadikoogi ja laksime naabrimehele kulla, kes hasti lahe noor arhitekt ja samuti selle lolli vanamehe ule tihti irvitab.

Oeh. Eks nais mis sellest saab. Igatahes paberimajandus saab tore olema juhul kui peaksin saama kolida, sest peaksin siis end umber vormistama teise elukohta ja see taas usna suure toenaosusega piibli paksuse virna erinevate vormide taitmist tahendab. Tore, kas pole?

Aga siin moned pildid mis lopuks malupulgale viitsisin tosta ja kooli tassida.

Selline naeb see kohake valja kus hetkel elan..


See on minu tanav.


Pilt kohalikult linnakesest.


Kohalik rannaloik.

posted by Kati @ 3:19 PM

1 Comments:

At 2:00 AM, Blogger lontu lõvikutsu said...

Huvitav, et sild kenasti paistab, aga sillast edasi on justkui tühi meri. Tegelikult kontrollisin üle - on tunnel - kuid tunnelist ei tohiks ju üldse mitte nii kaugel olla rand ja saar, millele Koebenhaven (või umbes nõnna) toetus.

 

Postita kommentaar

» Home

Powered by Blogger

Design by Beccary