pühapäev, september 3

The Mad Hatter

Majakaaslastega voib kull hulluks minna. Kui uks segane kolib valja, kolib uus segane sisse. Aga voibolla lihtsalt mina olen segane? Ei tea. See uus Hispaania poiss ei raagi peaaegu uldse inglise keelt. Vaevu saab koige lihtsamatest asjadest aru. Ma ei tea kuidas ta loengutes hakkab kaima, sest sellise inglise keelega ta kull midagi neist aru ei saa.Kohtasin ka osasi ta sopru kes ka Kopenhageni ulikoolis kaisid. Kohutavalt hairiv oli see, et koik kes mind nagid, tulid mind suudlema. Neil komme molemale posele tudrukuid suudelda. Sain rohkem kallistusi ja ohumusisi kui viimase paari aasta jooksul kokku vist. Tundsin end usna ebamugavalt. Ja mitte keegi neist ei raakinud inglise keelt korralikult.

Tana aga koduigatsus tuli peale. Hommikul kaisin hispaanlasega poes ja nii ilus paike paistis, et hakkasin Pirita rannast puudust tundma. Motlesin kui vahva oleks tagasi Tallinnas olla, Eesti keelt kuulda ja rannas kiikuda. Aga taas - mis ei tapa, teeb tugevamaks. Ning kui olen pool aastat siin ara elanud, siis voin natukenegi uhke olla enda ule et olen midagi ara teinud ja ara kannatanud.

Aga siin veel uks Kopenhageni pubipilt. See blond tudruk on venelane - aarmiselt sobralik ja tore tudruk.

posted by Kati @ 7:58 PM

Powered by Blogger

Design by Beccary