kolmapäev, detsember 6

Solar Lottery

Enamiku päevast on taas vihma sadanud. Ärkasin juba kell üheksa, sest Ira tahtis et ma läheks enne kooli temaga mingist poest läbi, kus teksapükse müüdi odavamalt. Nii lohistaski ta unise minu poodi et saaksin oma arvamust avaldada kas ta ühtedes, teistes või kolmandates teksades paks välja näeb. Peale seda lohistas mind prillipoodi, kus samuti pidin arvustama erinevaid raame ja värve. Peale seda läksin raamatukokku, siis teise raamatukokku. Sain paar uut raamatut oma esseede jaoks. Mitte et ma täna neid veel lugeda oleks jõudnud. Leidsin ühe laheda raamatupoe kust leidsin Roger Zelazny ja Philip K Dick´i Deus Irae. Zelazny mulle üldiselt väga meeldib ja ka see raamat tundub väga hea - niipalju kui seda lugeda olen jõudnud. Oeh. Päevi on vaja pikemaks.

Kolmapäeva plaanisime Anniga veeta turiste mängides, kuid eks näis kuidas selle plaaniga läheb kui ikka peaks veel vihma kallama. Samaks peaks selle millaski siiski ära tegema, sest me polegi veel kohalikesse muuseumitesse eriti jõudnud ja kolmapäeviti on enamik neist tasuta. Nii et käime ringi ja uudistame, loodetavasti. Paar päeva tagasi nägin üsna armsat pilti raekoja platsil. Rida jaapanlasi tegid üksteisest pilti purskkaevu kõrval. Seisid ilusti järjekorras - üks tegi tegi teisest pilti, siis andis kaamera järgmisele kes tegi järgmisest pilti ja nii edasi. Ann naeris et organiseeritud turism. Turiste on üldse siin kogu aeg kohutavalt palju. Käivad bandedes fotokate ja videokaameratega ringi.

Peaks magama minema. Homme pikk päev ja üldse imelikult kiire ja sotsiaalne aeg ees. Lubasin õhtul Runele et vaatame animet natuke edasi. Neljapäeval pean hommikul kooli minema, siis raamatukogus veel ühe raamatu lõpetama, sest seda ei saa välja võtta ja õhtul on mul ülikooli poolt korraldatud jõululõuna. Siin on mingi imelik jõululõunate komme - st. lihtsalt ettekääne süüa ja juua nii tihti kui võimalik. Taanlased sama hullud kui eestlased. Kui on võimalus käpp maha juua, seda ka tehakse.

Nii et magama nüüd. Loen pool tundi voodis ja siis loodan et uni lõpuks tuleb. Kass on avastanud et olen ka ööloom nagu tema ja nüüd enam ei jäta mu hinge rahule. Müttab mu toas ringi isegi kui lõpuks vaikust ja rahu tahan.

Üks hetk päevast jäi puudu
võib-olla esimene hommikutund
üks hetk mille pärast tundub,
et magamisest nägin vaid und, nägin vaid und

imelik, et päevatöö võib kesta terve öö
imelik, et pole und, kui loidab koidutund
imelik, et magada kui tahadki ei saa
unetu nii üksi on, ei saa aidata

kaksteist kurja hoovikõutsi siiski liig, mis liig
kui seitse halba viiuldajat prooviks võtta SI-d
kui kuidagi saaks öö ja päeva jaotada
ei saa und ja armastust ära kaotada

lõpuks valgus tunnelis, ideed on paberil
summutavad hääled peas nüüd helid klaveril
lõpeb öö on valmis töö ja püha tõdemus:
töötamine öösiti on veider vabadus

// Dagö - Üks hetk päevast jäi puudu

-minu tänase päeva laul...

posted by Kati @ 1:05 AM

Powered by Blogger

Design by Beccary