teisipäev, november 7

Temperamentsed inimesed

Jeerum. Selle venelannaga kisa on igapäevaelu kindel osa. Kui keegi teda välja vihastab, mida üsna tihti juhtub, kajavad ebatsensuursed väljendid üle kogu korteri. Täna ta hakkas oma doktoritööd kirjutama ja on viimased pool tundi veetnud arvuti peale karjudes. Mul juba peavalu sellest. Aga ikkagi, siin ometi parem kui vanamehe juures. Ira teeb mulle pidevalt pannkooke, vestleb elust ja raamatutest, pakub käekotte (reedel kui välja läksin oma musta mantli ja pruuni käekotiga, röögatas ta mu peale et - hull oled või?! pruun kott ja must mantel?!! näe, vaata mu kotikogu, vali omale mõni must kott välja) ja üldse hästi hoolitsev ja sõbralik. Lihtsalt selle karjumisega tuleb kuidagi harjuda.

Muud ei olegi midagi. Pühapäeval käisin sõpradega pubis, eilse ja tänase kodus olnud ja lihtsalt raamatuid lugenud. Natuke midagi isegi edeneb.

Mu unenäod ka väga imelikeks muutunud. Nägin täna öösel midagi Quantum Leap´i taolist unes. Uppusin mingil laevareisil ja siis hakkasin teiste inimeste kehades ärkama. Ei olnud õudukas iseenesest, kuid meeldiv unenägu ka mitte. Tahan toredaid unenägusi.. nuuks..

posted by Kati @ 9:45 PM

Powered by Blogger

Design by Beccary