esmaspäev, september 11

Killud Nadalavahetusest

09.09
Täna ma olen küll mingi erilise Superb Bullshit Provider preemia ära teeninud. Oli taas ühel International Students õhtul - palju välismaalasi, palju kohalikke, palju õlut. Iseenesest ei tundu ju midagi paha selles, kuid tänane õhtu oli küll kuidagi eriti rõve. Või siis mina lihtsalt mingis liiga kahtlases tujus.

Hetkel mul nägu valutab naeratamisest ja pea valutab inimestest ja suitsuhaisust. Kui mitu korda võib üks inimene õhtu jooksul ära kannatada dialoogi

- oh, hello, nice to meet you too, Im Katrin
- Oh, really?.. Thats nice.. Well, Im from Estonia
- Oh, thats great.. yes, well, we are a rare species.. (halb nali)
- blah,blah,blah,blah, palju lolle naeratusi, noogutusi, uus inimene kellega sama dialoogi otsast alustada.

Mul oli küll lõpuks tunne et seal majas ei olnud piisavalt õlut enam et mul peavalu ja masendus üle läheks ja inimesed huvitavad hakkaksid tunduma. Kõik tundusid täpselt ühe puuga olevat löödud. Tüdrukud olid kas a) väga täis ja hööritasid oma tagumikku ja partiid tantsupõrandal juuksegeeliga poiste vastu või b) väga täis ja vestlesid omavahel suhetest ja/või suhete puudumisest. Poisid aga a) olid väga täis ja ajasid blonde taanlannasi taga b) olid väga täis ja ei saanud eriti ei maast ega taevast aru. (Tean et need on kohutavad üldistused, kuid sel puhul ma ei suutnud eriti erandeid neile üldistustele leida. Loodan et andestatakse mulle.) Ja kui lõpuks leidsin ühe enam-vähem kaine tunduva inimese kes ühtlasi ka üsna armas välja nägi ja talle tere ütlesin, hakkas ta mulle rääkima Jumalast, ning sellest kuidas ta pühapäeviti perega kirikus käib. Kuigi see oli uudne suund mu läbinämmutatud vestlusele, oli see ometi viimane piisk mu kannatuste karikasse. Kui eelnevalt olin kõik inimesed ilusti ära kannatanud, naeratanud, noogutanud, naeratanud, lolle nalju teinud, veel naeratanud, siis viisakalt edasi liikunud - siis tema puhul peale seda jumala juttu kasutasin üldtuntud vana põgenemistaktikat - lai naeratus, noogutus ja seejärel... oh, I just remembered, I need to find my friend - ja lippasin nii kiirelt nii kaugele temast kui sain. Juhtub. Siin Taanis tundub Jumalast rääkivate inimeste leidmise võimalus eriti suur.Tegelikult sellistelt üritustelt midagi muud oodata on vist üsna rumal isegi. Või noh, nende iva ongi et kohale minna ja end väga täis juua, ning kuna sa kedagi eriti sealt ei tunne, siis eriti millestki rääkida ka ei ole. Ainsad sõbrad kes mul siin on, ning kes tõesti ka toredad tunduvad, on need paar inimest kellega esimesel päeval oma taani keele kursusel kohtusin. Aga eks mul veel aega, äkki õnnestub siiski oma sõpruskonda natuke veel laiendada.

Tegelikult oli see kõik ka naljakas - seal oli inimesesi peaaegu igast riigist, kuid ometi, kui nad täis jäid, olid nad kõik täpselt ühtmoodi. Samuti avastasin selle, et ei pea oskama räägitavat keelt et aru saada et inimene on täis. Üsna suvalisest keelest saab seda - mha oleen ikka niiiiiii täish - hääldust ilma probleemideta tähele panna.

Aga jah.. üldine õhtu kokkuvõte - peavalu, masendus, jalavalu, umbes 30 uut inimest kellele nüüd linnapeal tere öelda ilma nende nime mäletamata, mitte ühtegi inimest kes tegelikult oleks mingit muljet avaldanud, igatsus sigarettide järele (kuigi ma tavaliselt ei suitseta, tekkis mul ometi tunne et pagan, tahaks suitsu - oleks vähemalt enda suitsuhaisu käes kannatanud, mitte teiste omas) ja lisaks endisest veelgi suurem igatsuses oma eesti sõprade järgi. Aga noh, homme saan vähemalt netti ja eks siis postitan ka selle kirjutise. Midagi mida oodata - minu tunnike MSN´i ja roosat õndsust..

Ahjah - ja nali ka mida ma kuulsin ühelt oma sõbralt kunagi ja siis ära unustasin ja nüüd uuesti kuulsin ja ikka veel naljakas tundus... Mida tähendab MMORPG ? Many Men Online Roleplaying Girls.. muig.. neile, kes juhtumisi ei peaks teadma mida see päriselt tähendab - vaata Googlest järgi, sa ei kahetse... või siis võibolla kahetsed ka..



11.09.

Mul ei olegi vaja internetiühendust et oma magamisaeg kohutavalt sassi ajada. Kell on üks öösel, mina aga ikka istun voodis ja passin lage ja vilkuvat väikest televiisorit vastasseinas. Mitte et sealt midagi põnevat tuleks, kuid vähemalt ei ole tunnet et päris üksi olen ja nagu hull seina ei passi. Sellisel kellaajal tuleb televiisorist ainult vanu ameerika komöödiasarju ja üsna räiget porri. Valik missugune.

Panin muusika mängima läpakas. Mul oleks midagi rõõmsamat vaja tegelikult. Peale Pink Floydi ja Patti Smithi võiks ju midagi natukene reipamat kuulata, kuid
mul lihtsalt ei ole tuju. Käesoleval hetkel natuke masendav muusika on tegelikult isegi üsna lohutav. Ja loomulikult Patti Smith on lihtsalt äärmiselt hea.

Mida ma nädalavahetusel tegin?.. Käisin Annil külas.. see teine eesti tüdruk kes siin on. Temal umbes poole suurem tuba ja netiühendus. Mida võiks hing veel tahta? Istusin neljani üleval ja surfasin netis, mängisin WOW´ i ja F.E.A.R.´i. See on üsna kurb kui väga mind WOWi mängimine rõõmustas. Üldse oli ilma kella vaatamata netis istuda äärmiselt meeldiv vaheldus. Aga noh, oma mälupulga unustasin ikka maha, nii et eks postitan homme koolis need kaks kirjutist. Mitte et sel kõigel ka üldse erilist tähtsust oleks.

Tegelikult ma üldse ei tea kuidas ma homme hommikul kooli saan - pean hiljemalt seitse ärkama et õigeks ajaks kooli jõuda. Esimene loeng on Ameerika Luule ja sellele kohe järgneb Shakespeare. Eks peale tassi kanget teed ja hunnikut tahtejõudu end ikka bussile saan. Loodan vaid et bussis magama ei jää.

Urr.. Tahaks shokolaadi - ükskõik mis magus asi tegelikult sobiks.Hetkel mul aga kapis ainult natuke makarone, riisi ja sügavkülmas köögivilju. Üksi elada oleks tore. Ma hea meelega läheks kööki ja teeks omale teed ja midagi natuke süüa, kuid selle hullu vanamehe ja hispaanlase äratamise hirmus ma seda parem ei tee. Vanamees käib sada korda öö jooksul peldikus ja ma parem ei ole sealkandis kui see juhtuma taas peaks. Äärmiselt kummaline kuidas võib üks inimene tunduda nii kohutavalt ebameeldiv ja samas ka veidralt naljakas. Enamasti ma ei tea kas ma peaks tema käitumise peale ahastama või lihtsalt seda kurva paratamatusena vaatama ja naerma. Nagu see raamatukogu asigi. Kuskohast tuleb inimesel idee helistada mulle raamatukokku?.. Et mitte mulle mobiilile, vaid raamatukokku. Ja kui ma "koju" tulin, siis ta oli veel nii rõõmus - et " Kas polnud naljakas et ma sulle raamatukokku helistasin? "... Ma tõesti ei osanud midagi muud selle peale öelda kui lihtsalt oma tuppa minna.

Aga nüüd pean küll magama jääma. Või vähemalt tõsihingeliselt üritama - kell juba peaaegu kaks hommikul.


Aga eelnevatel usuteemadel killuke Patti Smith´i laulust Last Call

Even Christ yearns to be
To possess the skin
And bone and the blood of man
Who tends the flock who breaks the bread
Who makes his own choices
Won't listen to voices
Accept no false teachers
False preachers, good deeders
With their hands out-stretched
To be filled with your money
Your mind, your heart, your imagination
Sympathy, empathy.
Acknowledge all man as fellow creation
But don't follow him
Don't be led away

posted by Kati @ 12:15 PM

2 Comments:

At 10:27 PM, Blogger lontu lõvikutsu said...

Ma käisin täna metsaloomaga kaemas peda uut maja - õieti EHIt. Mindki vaevab siin suures linnas üksindus ja ebamugavus - harjumatus. Homsest läheb tööinimese eluks.

Ja metsalooma viimaseaja kogemused padukristlastega on Sulle siis kahjuks veidi ühine viimase aja trend. Kummaline - kust kivi alt neid välja ronib. Mitte, et ma tahaks olla usuvastane, aga tõenäoliselt mu liberaalsus ei lähe selleni, et ma suudaks oma intiimses sfääris taluda mõnd inimest, kes on tõsikristlane ja palvetab. Juba kuskile kirjutasin, et palvetamine oleks ju vaid enese ninv jumala petmine. Kuna jumal on kõikvõimas, siis ei saa ta meilt tahta midagi muud kui enamvähem korraliku ning mõistliku käitumist teiste inimeste suhtes - mõistvust ja liberaalsust.

 
At 4:44 PM, Blogger Kati said...

Ohjah.. nendega ma puutun siin palju kokku..

Ja see ka minu mote.. et lihtsalt heas mottes inimlik inimene olla peaks olema sobilik igale jumalale ja see ka koige parem sinule endale.. Muud asjad ainult tuli ja valearusaami tekitavad..

 

Postita kommentaar

» Home

Powered by Blogger

Design by Beccary