reede, september 29

Peedist ja Virsikutest..

Naudin ikka veel oma eilseid ploome. Leidsime Anniga ühe turu moodi koha, kus mingid araablaste moodi mehed müüsid hästi odavaid puuvilju. Sain 35dk eest suure karbi ploome, kuus õuna, viis virsikut ja suure lillkapsa. Virsikud olid maailma parimad - pehme-magusad mahlased. Tavalises supermarketis juba ainult üks õun päris mitu krooni maksaks. Me külmkappi üldse kummaline vaadata - meil kõigil oma riiul, kuid riiulid on väga erineva sisuga. Hispaania poisil kõige ülemine riiul kus purk majoneesi ja natuke sinki. Minul keskmine riiul mis viimase peal tuubil igasugust toitu täis topitud. Vanamehel kõige alumine riiul kus potsik mahla ja pakk võid.

See hispaania poiss üldse igatpidi kohutavalt ära hellitatud. Eile õhtul jäime kolimisest omavahel köögis rääkima. Ta seletas et tahab ka kolida - loomulikult kesklinna. Siin pidavalt liiga igav olema ja üldse tema bussiga ei taha sõita, temal ainult autot vaja, või siis korterit piisavalt ligidal, et ometigi üle paari meetri jalavaeva ei oleks. Ta väitis, et ta oleks nõus isegi 4000dk + üüri nõus maksma sellise korteri eest. Nojah, ma kardan et pigem tema isa siiski, mitte tema. Ja teda ei huvita et alla 3000dk täiesti normaalse korteri saaks umbes 10 minuti kaugusele kesklinnast. "My father clever enterpreneur" on põhiline asi mis ta seletab. Oktoobris vist isegi näen teda, pidi väidetavalt see `clever enterpreneur` tulema siia poega külastama. Võtab ka `clever engineer´ist venna kaasa. Mul ei ole ausõna midagi ta vastu, kuid mõnikord ma lihtsalt ei suuda ära imestada ta juttu ja toimetusi. Aga eks ma vist talle ka äärmiselt kummaline tundu. Kui kuulis kui suure summaga mina pean kuus toime tulema, pidi end pooleks imestama. Samuti tekitasin talle shoki sellega, et aitasin teda tema hispaaniakeelse mailisüsteemiga - vaeseke isegi korraks arvas et ma oskan hispaania keelt ka. Minu suur saladus oli aga pigem selles, et ükskõik mis keelega ka tegu ei oleks, nupud ikka samas kohas.

Tundub et tema on ka üks neist inimestest, kelle arvutioskused piirduvad Wordi ja Messengeri avamisega. Ometigi ta kohe alguses uhkusega teatas mulle, et temal on ka rüperaal. Tema oskused on peaaegu sama naljakad kui vanamehe teadmised. Too tuli paar päeva tagasi minu juurde suure murega et - midagi on ruuteril viga, ta on soe. Et nagu.. Duh.. Isegi televiisor läheb ju soojaks kui ta tööle pannakse. Kui tõesti muu elektroonikaga kokku ei ole puutunud, siis telekas tal ometi ööd-päevad üürgab toas. Aga olgu, mis ma ikka targutan, on asju milles mina olen sama rumal. Samas naljakas on ometi.
Ja pealegi, hea on end aeg-ajalt targa ja tublina tunda ja teistele asju seletada.

Aga nüüd magama. Mul taas õnnestunud unustada kella jälgida. Homme, kui kõik plaanipäraselt läheb, on ees reis raamatukogusse, kontsaplekke vahetama, keeltekooli, teise raamatukogusse ja siis pärast Anni ja Ericaga reedest õhtut tähistama.



Täna räägiti Mütoloogia loengus Yggdrasill`ist ehk Maailmapuust.
http://http://en.wikipedia.org/wiki/Yggdrasill
Veider on jälgida kuidas Tolkien neist müütidest põhimõtteliselt kopi-peist-edit tegi. Nimed, paigad, tegelastüübid - nii palju on juba tuttavat. Eriti just Vanem-Edda lugudes. Asi peaaegu nagu fanfiction omaette juba. Muig. Samas mingi hetk ta vist isegi kahetses seda, et nii arusaadavalt Edda tekste kasutas. Või vähemalt midagi sellist mina kusagilt kuulnud.

Ja loomulikult tuli ka Simmonsi Hyperion meelde. Het Masteen oli äärmiselt muhe ja Yggdrasillist oli kahju. Huvitav, millal sellest seeriast film tehakse? Peaks ju piisavalt popp olema küll. Intriige, seksi, vägivalda, palju ruumi "ägedateks" eriefektideks - mina läheks kasvõi põhimõtte pärast vaatama.

Aga tõesti.. ööd nüüd.. aitab jahumisest..

posted by Kati @ 3:14 AM

Powered by Blogger

Design by Beccary