esmaspäev, september 18

Unised Õhtupoolikud

Oeh.. ja taas tagasi kodus. Istun läpakaga köögis ja vaatan kuidas mu lillkapsas pliidil keeb. Täna käisin taas toitu ostmas ja halasin mõttes selle üle, kui kallis kõik on. Aga noh, sööma siiski peab. Ja lillkapsas oli üsna mõistliku hinnaga - mõtlesin et meeldiv vaheldus kulub menüüsse ära.

Rääkides neetult kallitest asjadest, pidin täna ostma omale homseks loenguks Hawthorne´i House of The Seven Gables´i, sest hakkame järgmises kahes loengus seda arutama. Kuigi tavaline Penguin´i raamat, oli selle hinnaks 100dk. Eestis on Penguin´i Klassika seeria umbes 80, 90 krooni raamat, osad veelgi odavamad. Kui ma oleks viitsinud mööda antikvariaate joosta, oleksin tõenäoliselt odavama variandi leidnud. Usun et järgmise raamatuga teen seda. Raamatukogudes siin aga peaaegu mitte mingeid inglise keelseid raamatuid ei ole - ainult väga akadeemlist kirjandust, mida taani keelde tõlgitud ei ole.

Shakespeari loengusse ma aga vist enam ei lähe ja seda eksamit ma ka ei tee. Mul ei ole mõtet - olen eelnevalt kõike seda juba õppinud kolmes erinevas variandis ja enamik aega on seal lihtsalt jube igav. Äkki lähen Taani kultuuri hoopis selle asemel, eks see nädal üritan välja mõelda mida täpselt endale võtta. Oeh.. elu on tüütu, igav ja keeruline. Hetkel vähemalt. Selline - kooli - koju - õhtusöök - paar tundi niisama passida - magama - kooli - koju - õhtusöök - paar tundi niisama passida rutiin. Üritan küll raamatuid lugeda, kuid ega väga ei viitsi. Kogu aeg veidralt uimane olek. Aga tundub et ma ei ole ainus, kel uimane olek. Bussis teel koju jäi minu kõrval istuv poiss magama vahepeal ja vajus mulle otsa. Siis ehmatas aga end üles ja vabandas tükk aega.

Ja rääkides poistest bussis, siis hommikul kui ma kooli läksin, tuli bussi üks pikkade juustega poiss kel oli Linuxi Tux´i tätoveering käel. Ma võtsin julguse kokku ja küsisin, et miks tal see on - ta hakkas naerma ja ütles et ma ei ole esimene kes seda küsib, et tal see seotud ühe tema sõbraga, mitte et ta ise väga Linuxiga tegeleks. Ülejäänud tee vestlesime saare ajaloost, Hollandlaste loomakarjatamisest ja death metalist. Vähemalt läks sõit linna üsna kiirelt.

Nüüd aga on mu lillkapsas valmis, nii et söön, loen oma raamatu läbi ja siis vast magama. Põnev elu, kas pole?

Ahjah, ja kuna mul juba tekkinud komme mingeid imelikke katkeid erinevatest asjadest siia kirjutada, siis seekord armastusest - õpetusi meestele naistega käitumisel.. muig..

"... But a man who begins to love must also begin to please the woman he loves and to be ruled by her in accommodating his every wish to hers. And he must ensure that his desires are all subordinate to hers and that his soul is the slave of hers, or indeed, if possible, that it is transformed into hers; and he should see this as being the greatest happiness he could want. For this is the way of those who are truly in love." (Castiglione - Book of The Courtier - 16 sajandi tõsine überbestseller)

posted by Kati @ 7:30 PM

Powered by Blogger

Design by Beccary