reede, september 15

Ilusad Kreeka Poisid

Muig.. Tänase õhtu parim nali oli kui mingi Kreeklane üritas Skypes minuga rääkima hakata. Igatahes siin "meie" vestlus.

alex: ı search estonia in skype
alex: and ı write to u
alex: hiiiiii
alex: :)
alex: ok?
alex: ı like estonian girl


alex: estonian girls are very sweety and beautiful
alex: and ggood people
alex: ı search estonian peolpe
alex: and ı like them
alex: ok?

Võib arvata, et ma kilkasin suurest rõõmust võimaluse üle sellise inimesega suhelda. ---- Me Tarzan. You Jane.

Oeh.. aga nüüd tagasi oma no-lifemise juurde. Täna ma ei läinud kusagile - mõtlesin et olen kodus, küpsetan muffinseid ja mängin Magic The Gathering Battlefields´e. Õhtul tuleb veel Robin Hood Alan Rickmaniga, nii et elu on üsna mõnus.


Ahjah.. ja see hispaania poisi luumurd - tuli välja et ta tivolis lihtsalt kusagilt alla kukkus ja ninaluu murdis. Nüüd käib ringi nina paistes ja silmad sinised. Väitis et inimesed kahtlustavad teda kaklemises. muig.. Äkki temperamentsetele hispaania tibidele läheb see just peale? Ta vaeseke ei saanud seetõttu täna isegi välja minna, sest nina jooksis verd. Kurtis mulle õhtupoolikul oma traagilist saatust et kõik tibid on pubis ja tema peab siin istuma.

Samuti kurtis ta selle üle, et peab liiga vara koju tulema, kuna bussid peale südaööd enam ei liigu siia. Selle peale ma ütlesin et - nojah, selleks on ju ööbussid olemas mis viieni hommikul edasi-tagasi sõidavad. Tema neist loomulikult ei olnud midagi kuulnudki. Ometigi esimene päev kui ta saabus, andsin ma talle nii kohaliku bussi kui ka ööbussi sõiduplaani, joonistasin kaardid ühest bussipeatusest teise liikumiseks ja seletasin pikalt-laialt kuidas kõik toimib. Taaskord hea näide sellest kui palju ta minust aru saab, või kui palju ta mind üldse kuulata jõuab/viitsib. Aga noh, kui mul väga veab, siis tänu minule õppis ta täna ütlema kuidas on inglise keeles sõna "ahi" ja kuidas mitte läbi paistvalt tomatikonservilt saada aru kas tegemist on purustatud või tervete tomatitega. Püreeee... näe, siin.. ütleme veelkord - püüüreeee... nonäed.. ja järgmine kord otsi seda sõna.. eks?..

Ja samuti, nagu näha, on mul nüüd nett kodus. Küll üsna kehva kvaliteediga ja pidevalt kaob ühendus, kuid seegi hea. Vähemalt saan öösel vanade tavade kohaselt netis istudes aega surnuks lüüa.

posted by Kati @ 9:30 PM

Powered by Blogger

Design by Beccary