pühapäev, oktoober 15

Kiirekiirekiire...

Viimased paar päeva ei ole tõesti olnud aega midagi kirjutada eriti. Ja tõenäoliselt ei ole ka aega enne teisipäeva õhtut. Aga vähemalt on väga naljakas ja huvitav olnud. Kuigi peaks vähem jooma :-P Aga noh, peale teisipäeva peaks natuke pikem paus tulema õhtusele pubitamisele/veinitamisele. Oeh. Aga siin mõned pildid. Varsti panen mõned veel üles. Täna õhtu pean oma sünnipäeva - pühapäev sobis kõigile paremini kui esmaspäev, nii et eks näis kuidas sellega läheb. Läheme Anni poole, sest aluspükstes Peteriga ma ei taha oma külalisi ehmatada.


Mina oma läpaka taga õnnelikult


Neid kivipinke on kaks tükki. Põhimõtteliselt keset põldu üksteise vastas.


Kohalik kindluse moodi ehitis. Peaks kunagi kellegilt küsima mis ja kui vana see täpselt on.


Ma vihkan öiseid bussisõite. Peaaegu et võimatu on õiget peatust pimedas üles leida - miks? Sest tee on kilomeetrite ulatuses täpselt selline. Lihtsalt suur hekk. Pimedas aga põõsal ja põõsal on väga raske vahet teha. Eriti kui bussipeatuste nimed on valgustamata. See on vaade minu teest ühes suunas.


Vaade minu teest teises suunas.


Haned kohalikust hanefarmist.



Elupuu mu kodu aias.


Mina mu aia basseini ääres.

posted by Kati @ 3:02 PM

Powered by Blogger

Design by Beccary