kolmapäev, november 1

Peksab vihm, sügiskuu

Käisin täna esimest korda elus tacosi söömas - ei ole päris minu teema. St. tõenäoliselt rohkem ei taha, kui just väga näljane ei ole. Nachod on head, kuid vähemalt see taco mulle küll mingit muljet ei jätnud.

Täna oli üldse tore päev. Veetsime Ruthiga neli tundi Fieldsi kaubanduskeskuses ja vaatasime ilusaid asju ning lõpetasime oma rännaku jäätisekohvikus. Siin kui ostad lahtise jäätise tuutu, said peale veel ka vahukoort, maasikavahtu, moosi ja shokolaadipulgad. Kahe kuuliga jäätisetuutu rahuldab vähemalt kolme päeva magusavajaduse. Jään sellist jäätist Tallinnas olles kindlasti taga igatsema. Ruth otsustas aga et vallandamine oli viimane piisk ta kannatuste karikasse ja novembri algul läheb tagasi Inglismaale. Kurb. Kui me just soorollidest ja suhetest ei räägi, saame tegelikult hämmastavalt hästi läbi. Oeh. Uni on juba jälle. Ma ei mäleta mil ma viimati oleks saanud oma und täis magada. Loodetavasti õnnestub mul see homme - esimene loeng algab alles kell neli. Pärast aga Ann tuleb mulle külla. Teeme oma iganädalase korraliku pidusöögi seekord kolmapäeval.

Ahjah. Mul on Iraga rääkimisest veel üks imelik kiiks tekkinud. Ma vastan igale asjale "da". Nagu näiteks täna kui tahtsin liftiga alla minna ja üks naine minult Taani keeles küsis kas lähen esimesele korrusele, vastasin ma loomulikult "da". Samuti ühe teise naise küsimusele bussis et kas ma väljun järgmises peatuses vastasin samuti "da". Huvitav, kas ma homme Annile ka "da" ütlen. Muig. Mul on vist aju täiesti lühises omadega.

posted by Kati @ 12:41 AM

Powered by Blogger

Design by Beccary