esmaspäev, oktoober 30

Frederiksbergi uhke elanik

Oeh.. viimasel ajal ma ei ole jõudnud isegi tuttavatega enam eriti rääkida. Ainult need, kes otseselt siin, veel näevad mind. Kolimine on palju aega võtnud.. ja üldse asjad..

Viimane asi millest ei kirjutanud siin, oli vist Ruthi pidu eelmisel laupäeval/pühapäeval. Olime terve öö ja enamiku järgmisest päevast üleval ja vaatasime kummalisi Jaapani ja Korea filme. Kohtusin kahe hästi toreda inimesega keda varem ei teadnud, kuid kellega nüüdseks juba headeks sõpradeks saanud. Üks neist näiteks käis meiega laupäevasel pubiõhtul. Järgnenud nädalal ma tegelesin põhiliselt kooliasjadega ja koristamisega ja kolimisega. Ühe õhtu olin ka Anni juures - tegime praekana ja keedukartuleid ja muffinseid. Korralikult süüa on nii mõnus ja eriti hea on süüa heas seltskonnas. Reedel tassisin ühe kohvri juba oma uude kohta. Laupäeval käisin rootsis ruunikive ja laevamatuseid vaatamas oma Põhjamaade Mütoloogia klassiga. Isegi täitsa tore oli, kuid neetult külm. Kusagil kaljul seista tugeva tuulega ei ole meeldiv. Samuti ei ole meeldiv manööverdada mööda mudast põldu lambapabulate vahel. Me vahepeal mängisime "know your crap" mängu, sest mõnes paigas oli loomaekskremente üsna laias valikus. Laupäeva õhtu oli aga pubiõhtu - Annil tuli sõber külla ja tutvustasime teda siis kohaliku pubiga. Mina, Ann, ta sõber, Erica, Ruth ja Nick - oli väga tore. Pühapäeval Ann ja ta sõber toimetasid endi asju, meie Ruthi ja Nickiga aga vaatasime filme, tegime süüa ja niisama lobisesime. Ruth kurtis et hakkab minust väga väga puudust tundma - kena temast. Pühapäeval aitas Nick mul ülejäänud asjad minu uude kohta tarida (mõnikord on hea tunda mõnd musklimeest - eriti kui sul kaks suurt kohvrit ja ise end pooleks venitada ei viitsi). Muud aga ei olegi eriti. Vanamees ei tekitanud mingeid probleeme. Andsin talle võtme tagasi ja ütlesin headaega ja rohkem ei olnudki midagi. Nüüd juba teist ööd uues kohas. Siin on mõnus siiani ja Ira tundub hästi emalik inimene. Samad küsimused et - kas oled juba söönud, ega sul külm ei ole, tahad teed?, tahad teist tekki?, kuidas koolis läheb?, kas kõik ikka hästi?. Veidi naljakas ja samas ka tore. Täna kurtis mulle ka oma probleemidest oma abikaasaga. Too tundub küll tõeline jobukakk selle põhjal mis Ira rääkis. Aga nüüd magama. Homme pean kooli minema ja pärast seda lubasin Ruthiga midagi koos ette võtta, sest mingil kummalisel põhjusel Ruth vallandati täna töölt (tema mulle seda ei öelnud, kuid Nick saatis mulle sõnumi et ma Ruthi eest hoolitseks) ja kuna Ruth mulle kohe saatis sõnumi et - lähme homme poodidesse, siis peab ta ikka tõsiselt masendunud olema. Aga tõesti, ööd nüüd. Loen natuke ja siis unele.

Aga seoses kolimisega tuli meelde viimane nali mu hispaanlasega. Kui tema välja kolis, käskis vanamees tal enda toa põrand ära pesta. Vaeseke sai vist elushoki selle peale. Kogu see protsess oli üldse väga veider. Peter aga istus teises toas, käis aeg ajalt progressi piilumas ja itsitas - küsis isegi minult, et kas see polnud mitte hea nali.

posted by Kati @ 10:49 PM

Powered by Blogger

Design by Beccary