esmaspäev, detsember 25

Jõulud :-)

Jõulud olid väga toredad. Runel on tõeliselt lahe perekond. Kõik lobisesid minuga ja pärisid üht ja teist ja tegid lolle nalju. Need olid ühed parimad jõulud mida üldse mäletan - midagi hoopis teistsugust kui see, millega Tallinnas harjunud. Maja täis igasugu sugulasi kes kõik kallistavad üksteist ja jõululaule ümisevad ja köögist toidupalu varastamas käivad enne kui kõik veel lauale asetatud. Siis mitu tundi kõik ümber laua istusid ja lobisesid ja sõid ja laulsid jõululaule ja üritasid mind erinevate asjadega haneks tõmmata. Taanlastel on mingi kummaline komme tõsise näoga ulmelisi lugusi rääkida ja siis itsitada kui uskuma jääd, või üritada sind iga hinna eest veenda kui ei usu. Runel ka kolm vanemat venda kelledest kaks arvutimänge mängivad ja fantaasiat/ulmet loevad ja kes väga rõõmsad olid, et minule ka sellised asjad meeldivad. Siis kingitusi jagati - põhiline asi mida üksteise kingiti olidki raamatud. Mina sain neli Ravenlofti raamatut - täiesti super. Ma kunagi poole sõnaga mainisin Runele et mulle Ravenlofti maailm meeldib ja et oleks tore Kopenhagenist mõne raamatu lisaks saada neile mis mul on. Rune vend aga ühes Kopenhageni paremini varustatud ulme/fantaasia/koomiksi raamatupoes töötab ja ta mulle neli neist hankis. Väitis, et rohkem Kopenhagenist neid leida ei ole võimalik, ning üks neist ammu läbi müüdud, kuid ta tuttavalt sai. Nüüd ma olen -
I, Strahd
I, Strahd - The War Against Azalin
Vampire of the Mists
ja
Anita Blake, vampire hunter seeriast Death of a DarkLord
raamatute väga õnnelik omanik.
Ja tundus, et ma meeldisin Rune perekonnale. Pärast koju minnes Rune ütles et kui ta õues suitsu käis tegemas, siis kõik kes temaga samal ajal sinna sattusid, olid väitnud et väga armas tüdruk olen ja ta ise väitis et tal igati hea meel et minu kaasa võttis - et ma olen " ilus inimene". ehh...
Minule tundus üsna uskumatu kui sõbralikult kõik minusse suhtusid ja kuidas kõik inglise keelt purssisid, isegi ta vanaonud jms tegelased ja kordamööda tõlkisid nalju, et mina neist ilma ei jääks ja kiitsid mind kui ma mõne lausega taani keeles ise hakkama sain või laulu kaasa laulda üritasin. Tõeliselt tore mälestus sellest õhtust.

Nüüd tagasi kodus. Rune sõitis kusagile kaugemale taani sugulasi külastama ja tõi mind hommikul autoga koju. Linn oli täiesti inimtühi kell 11 päeval. Vist üht inimest ainult nägin teed ületamas. Siin aga mind uus "elamus" ees ootas. Iral oli poeg külas ja kui ma tuppa astusin, kallistas Ira mind ja ütles et ma vaimselt valmistuksin karjumisest, sest tal tuleb sõbranna külla. Ta sõbranna on venelanna kes Taanlasega abiellus, kuid kes üldse oma eluga siin rahul ei ole. Selline paks ja üsna näotu ja üsna rumal, kuid tahab poolt maailma. Ira aeg-ajalt teda sõimab telefonis et too mõistlik oleks ja oma mehele liiga ei teeks, kuid too seda nõuannet kuulda ei võta.
Täna nad istusid kahekesi köögis ja karjusid kuni mina ta pojaga ja tolle teie naise mehega elutoas istusin ja teed jõin. Mina rääkisin ta pojaga, too mees aga lihtsalt istus tuimalt ja passis seina umbes kaks tundi. Siis üritas ära minna, kuid Ira lohistas ta tuppa tagasi. Siis veel umbes pool tundi istus ja seina passis ja siis Ira nad mõlemad välja viskas.
Igatahes naljakas.

Aga nüüd ma põletan natuke küünlaid, vaatlen oma kuuseoksi, söön oma viimased piparkoogid ära, loen raamatuid ja naudin lihtsalt jõuluaega.

Ja lõpuna ka veel rõõmsameelne jõulujutt Neil Gaiman´ilt eelneva hala vastukaaluks - Angels and Visitations raamatust :)

Nicholas Was...

older then sin, and his beard could grow no whiter. He wanted to die.

The dwarfish natives of the Arctic caverns did not speak his language, but conversed in their own, twittering tongue, conducted incromprehensible rituals, when they were not actually working in the factories.

Once every year they forced him, sobbing and protesting, into Endless Night. During the journey he would stand near every child in the world, leave one of the dwarves` invisible gifts by its bedside. The children slept, frozen into time.

He envied Prometheus and Loki, Sisyphus and Judas. His punishment was harsher.

Ho.

Ho.

Ho.

posted by Kati @ 3:53 PM

Powered by Blogger

Design by Beccary