reede, detsember 22

Jõululõunad ja lahedad taanlased..

Eile võttis Rune mind endaga kaasa ühe ta sõbra juurde järjekordsele jõululõunale. See oli hämmastavalt lahe üritus :-)
Ma üsna harva tunnen end sellises seltskonnas mugavalt kust ainult üht inimest tean.. või üldse suuremas seltskonnas.. seal aga 13 inimest oli ja nad kõik väga omamoodi ja väga toredad.. Ma suhtlesin isegi tüdrukutega sealt seltskonnast.. mõlemad täiesti tibid, kuid - täiesti uus mõiste minu maailmas - lahedad tibid..
Üks sellest seltskonnast töötas kokana, nii et toit oli imehea. Ma usun et ma hakkan Eestisse jõudes mandlitega magusast ja natuke kummalise maitsega riisipudrust puudust tundma ja sellest veidrast pasteedist mida suurte lõikudena süüakse ja mis ülihea maitseb, kuigi üsna kole välja näeb. Ja sibulad.. kummalised helepruunid magusad pehmed sibulad.. ma ei tea kuidas neid tehakse, kuid maitsevad väga head.. peaks välja uurima.. igatahes sõime end väga täis, jõime jõulusnappsi, niisama rääkisime, siis läksime bowlingut mängima.. Mina ei olnudki kõige halvem :-P Võitja sai diplomi, kuhu oli kirjutatud - Paltinum bowling diploma. You where the best! ja kuhu kõik hiljem oma allkirjad andsid juurde. See tüüp kes selle kirjutas, oli ametilt pianist ja ta inglise keel ei olnud just mitte kõige parem. Kuid mõnikord kirjavead mõnel asjal võivad isegi armsad olla - nagu sel puhul :-) . Ja see poiss ise väga naljakas. Ta jõi end üsna silmini täis, siis hakkas piraate immiteerima. Kui bussi sisenesime ja bussijuht me lärmakat seltskonda nägi, siis nina krimpsutamise asemel pakkus meile hoopis piparkooki. Bussijuht pakub piparkooki napsistele reisijatele - asi mida Eestis vist iialgi ei juhtuks. Hiljem kui maha läksime, saime veel piparkooki. Üks teine tüüp oli nagu hüperaktiivne kutsikas. Tal oli seljakott õllepurke täis, nii et käis kõigi juures tekstiga - hey, you want a beer? I have lots of beer! you want a beer? I know you want a beer! come on, have a beer! come on, have a beer! I know you want a beer! please, have a beer? pretty please have a beer?.. sel meetodil suutis peaaegu kõigile purgi õlut kätte sokutada. Aga jah. Nad olid väga lahedad. Kui pärast kolme aeg öösel hakkasime igaüks oma kodu poole minema, kõik kallistasid mind ja väitsid et olen parim.. muig.. Mina, kes ma tavaliselt kallistamise suhtes üsna allergiline, täiesti rõõmsalt kallistasin kõiki vastu. Loodan et näen mõndasi neist veel enne kui ära lähen.
Ära minemisest rääkides - Ann läks eile ära. Õhtu enne lahendasime ta Shotimaalt saadetud alkoholi ja komme ja niisama lobisesime. Mina, Ann, Rune ja Erica. Väga tore oli. Anni suurt kassi kallistades ja tuba vaadates ja mõeldes mis kõik seal toimunud on viimase paari kuuga, läks meel üsna kurvaks. Kui Anniga uksel hüvasti jätsime, siis peaaegu et pisar tuli silma. Nüüd kuu + paar päeva ilma temata olema peab. Aga noh, veebruaris näeb jälle. Eile Ann läks lennukile. Saatis lennujaamast veel sõnumeid mulle - et hullumaja pidi seal olema. Selles mõttes vist hea, et mina jõulude aeg kuhugi ei liigu. Mingis mõttes see aga üsna hirmutav. Jõulud siin veeta. Ja uusaasta. Eks näis kuidas kõik laabub.
Täna nägin ka Rune venda. Väga lihtne ja sõbralik inimene. Vähemalt esimesel tutvumisel. Käisime kolmekesi linnas jõuluoste tegemas ja kohvi joomas.
Nüüd aga taas lippama pean. Paari tunni pärast tee tagasi linna viib.

Ja muide, esimene eksam siin Taanis ka nüüd tehtud. Andsin oma essee üleeile ära. Peale mitut ööd kirjutamist ja muretsemist oli ikka väga hea tunne essee ära anda. Olin üsna esimeste seas kes seda tegid. Osad olid hoopis loobunud.

posted by Kati @ 5:45 PM

Powered by Blogger

Design by Beccary