reede, oktoober 6

Christiania

Eile peale kooli jõudsime Anniga lõpuks ka Christianiasse. Minu meelest on see lihtsalt suureks turistiatraktsiooniks muutnud - turiste oli seal igatahes kindlasti üle poole rohkem näha kui kohalikke elanikke. Palju grafitit, mudased tänavad, väikesed lagunevad õllekad, ühes majas oli Free Tibet teemaline fotonäitus, palju pisikesi putkasi kus müüdi ehteid, riideid, kanepipiipe, märke. Samas see oli esimene kord kus politseid siin kusagil nägin. Siiani ainult Falcki turvamehi näinud kõikjal, seal aga lausa kiivrites politsei ringi patrullis.

Wikipedia artikkel Christianiast on siin..

Eile öösel vaatasin ka John Le Carré raamatul põhineva Constant Gardener´i lõpuks ära. Ralph Fiennes on üks mu lemmiknäitlejaid, kuid see film on küll üsna mõttetu. Kui teda poleks seal olnud, ei oleks ma vist isegi seda lõpuni viitsinud vaadata. Igatahes lootsin paremat sellest. Aga noh, Carré ei ole vist üldse `minu tassike teed`. Olen üritanud mõningaid ta raamatuid lugeda, kuid ühtegi ei ole viitsinud lõpetada. Aga ma üldse imelik - minus juba sõna bestseller iseenesest tekitab külmavärinaid ja paneb mind raamatusse kahtlusega suhtuma. Ma lõpetasin isegi Coelho teoste lugemise peamiselt seetõttu, et iga teine tibi kellega raamatutest rääkima satun, kiljub kui väga talle Coelho teosed meeldivad ja kuidas Coelho ta maailma muutis. Tõenäoliselt rumal minust nii teha, kuid mul õnneks piisavalt ka muid raamatuid lugeda.

Aga lugesin täna näiteks TTÜ foorumit Täiesti hämmastav milliseid inimesi on olemas. Nagu näiteks "Ma olen kindel, et kui sa oled mingi patsiga IT-vend, siis lühikese soenguga IT-vend ei taha sinuga suhelda. Isiklikult minus tekitab küll vastikust, kui minuga soovib suhelda pikajuukseline IT-vend. Ma võin ta küll ära kuulata, aga pikaajalisem suhtlemine on mulle igati vastumeelt." Aga noh, seda ammu juba öeldud, et Jumala loomaaed on kirju, ja et igasuguseid lolle peab olemas olema.

posted by Kati @ 12:14 PM

1 Comments:

At 4:04 PM, Blogger lontu lõvikutsu said...

Mul umbes sama lugu raamatutega. Lisaks ma käin ringiga mööda tavapärasest klassikast - sellest, mille nimesid kõik kuulnud on. No tegelikult klassifitseeruvad nad ju ka bestselleriteks juba selle läbi, aga siiski - hea on lugeda kirjanikke, kellest ei olegi enne suurt kuulnud. Kes ei käi läbi koolipogrommist (kirjavigu polnud ehk). Mõned inimesed väldivad umbes sedasi ka Pratchetit, näiteks. Suur kiitus tekitab igatahes tugeva eelarvamusliku efekti, õnneks v kahjuks.

 

Postita kommentaar

» Home

Powered by Blogger

Design by Beccary