pühapäev, oktoober 1

Iroonia

Hämmastav. Peale seda kui olin venelannaga kokku leppinud, et lähen tema juurde elama, olen hakanud saama keskmiselt kaks, kolm uut korteripakkumist päevas. Eile hommikul mingi tädi lausa helistas mulle mobiilile ja täna sain e-maili, kus üks tüdruk seletas, et tal on kiirelt korterikaaslast vaja, kusjuures üür kuus on tingitav. Nii et kui kellegil tahtmine lähiajal Taani kolida, andke teada, võin edastada hulga telefoninumbreid. Muig.

Aga vähemalt olen muidu edukam olnud. Hakkasin taas oma lõputöö peale mõtlema ja raamatuid lappama. Pealegi, peale lõputööst mingi kindlama pildi kujundamise, võimalike materjalide otsimise ja täpsema plaani kokku panemise, on mul Detsembri lõpuks vaja veel üks 15lk ja kaks 20lk esseed valmis saada. Senine progess selles valdkonnas? Üsna null. Ann kurtis ka sama asja - siin lihtsalt läheb aeg kogu aeg nii miljonile asjale, et enne kui tähelegi paned, on taas juba õhtu.
Kes ikka veel julgeb väita et tubli olen, saab tõe ja õigluse nimel minult kolaka. Ausõna.

Ja äkki ma siiski õpin veel transpordivahendites raamatuid lugema nii, et mul süda esimese viie minuti jooksul pahaks ei lähe. Oleks abiks. Mul läheb tublisti üle kahe tunni päevas lihtsalt bussi/rongi/metroo ootamisele/neis istumisele/nende vahetamisele ning see aeg on täiesti raisatud. Isegi bussipeatuste lugemine ja ümbruse uudistamine on igasuguse mõtte kaotanud.

Siin aga veel mõningaid pilte mis leidsin Dragørist. Tõesti ilus linnake minu meelest - lihtsalt siin elada ei ole kuigi praktiline.



posted by Kati @ 7:19 PM

Powered by Blogger

Design by Beccary