esmaspäev, oktoober 9

Make Love, not Warcraft..

Susi seda vanameest söögu ja hunt teda hammustagu. Kui täna koju tulin, nägin õuest teda taas vilksamisi köögis nudisti mängimas. Õnneks ta nägi mind aknast tulemas ja selleks ajaks kui ma tuppa jõudsin, oli ta juba midagi selga jõudnud tõmmata. Ausõna.. kaua võib.. Aga see selleks..

Nädalavahetus möödus hästi. Ma avastasin, et ma võin oma läpakale 256MB RAM´i juurde saada, seega tegelesin sellega enamiku laupäevasest päevast. Kui ma saaks natuke rohkem mälu, saaks ma palju rohkem asju oma läpakaga ette võtta. Kasvõi WoW´i hakata uuesti mängima. Ma tunnen puudust sellisest mängust. Mõnikord õhtul kui kõigest kopp ees, on nii mõnus aega millegi sellisega veeta, kuigi tean et see kohutav ajaraisk. Igatahes kui kõik läheb hästi, siis reedeks/laupäevaks olen mälu juurde saanud. Whee.. Ja noh, mu joonistamisprogrammid töötaks ka palju paremini(midagi asjalikumat peale mängude).

Pühapäeval oli Ruthi sünnipäev. Kinkisin talle Monty Python´i Meaning of Life extended versioni. Talle läheb seda väga vaja mu meelest. Pealegi, briti huumor oli ainus asi mida me mõlemad alati olime hea meelega nõus vaatama.

Aga sünnipäev oli tore ja sürr. Inimesi oli üsna vähe - mina, Ann, Carl (üks poiss saksamaalt) ja Rieke (tüdruk saksamaalt), samas oli meid just täpselt parajalt. Arutlesime igasugu veidrate teemade üle ja jõime veini ja Bailey´st ja käisime vahepeal jalutamas. Mingi hetk ma tundsin juustes liikumist ja tõmbasin oma üllatuseks ja kiljatuse saatel rohutirtsu välja. Ei tea kuidas see sinna sattunud oli. Jõudsime öösel Anniga ka sellele järeldusele, et tegelikult on siin tore olla, isegi vaatamata kõigele muule mis aeg-ajalt meid muserdab.

Öösel kui vahepeal hetkeks oma tuppa tulin mantli järgi, leidsin Davidi üle keeva sparglipoti kõrvalt magamast. Uni oli vist vaesekese otse jalalt murdnud. Kui itsitades teda äratasin, nägi ta nii ehmatanud välja. Kui teist korda köögist läbi olin lipanud väga ülemeelikus tujus, küsis ta väga imestunult minult - kas kusagil on mingi pidu või?

Hiljem hommikul kuulsin läbi ukse, kuidas vanamees temalt küsis, et kas ta kuulis mil me Anniga tagasi koju jõudsime. Ta vastas umbes et - ei, kuid ma kuulsin et nad naersid väga kaua aega. Eks me naersimegi. Meil kummalgi ei olnud veel und, nii et istusime internetis ja lobisesime ja naersime veel mitu tundi. Unustasin täiesti paberõhukesed seinad ära.

Täna aga midagi väga mõistlikku ei ole teinud. Üritan vaid oma raamatu kiiremas korras läbi saada. Tublisti üle poole õnneks juba loetud.


Ahjah. Kui keegi viitsib vaadata ja pole veel näinud, siis siin kaks Weird Al Yankovichi muusikavideot. Minu meelest äärmiselt naljakad mõlemad, kuid Star Wars´i oma eriti lahe.


Weird Al Yankovich Amish Paradise on Siin
Weird Al Yankovich Star Wars The Saga Begins on Siin

Ja siin ka üks World of Warcrafti teemaline South Park´i episood, mida vaadates ma end pisarateni naersin. How do you kill something that has no life? Leiad selle Siit

posted by Kati @ 6:28 PM

1 Comments:

At 10:18 PM, Anonymous Anonüümne said...

South parki sotsiaalne huumor ületab Simpsoneid mitmekordselt... või mis?

 

Postita kommentaar

» Home

Powered by Blogger

Design by Beccary