pühapäev, jaanuar 14

Jäätis on ainus tõsiseltvõetav asi...

Kell on neli.. jõudsin just mõni aeg tagasi koju.. Istusime Ericaga Irish Rover pubis ja jõime õllet, lobisesime ja kuulasime mingit kummalist live bändi kes parjasti esines. Ma ei tea mitmes variant REM Losing my religion´ist (mitte et ma kurdaks selle üle, kuid absoluutselt kõigil baaribändidel on oma veider versioon sellest laulust) ja Elvis kõigele muule lisaks. Elvise immiteerimise suhtes oli laulja küll osav. Tal oli just täpselt selline kurguhääl. Iiri aktsendist aga oli asi küll kaugel.
Üldiselt oli aga tore õhtu. Nüüd ma tagasi kodus oma kahe suure sõbraga - Ben and Jerry Phish Food jäätisega (chocolate icecream with marshmallows, caramel and dark chocolate fish - hirmkallis kuid tõeliselt hea)ja Sex and the City viimaste vaatamata osadega. Rune on oma onupoja juures. Tuli neljapäeval Miamist tagasi. Tõi mulle üliarmsa hõbedase kirju sisalikuga kaelakee. Pidi käsitöö olema. Kui see numbrikombinatsioon mille ma ehte tagaküljelt väikeselt leidsin oli selle päris hind, siis ta igatahes hull oli et selle mulle ostis. Loodan et ei olnud. Muidu mu südametunnistus ei lubaks sellist asja vastu võtta. Oeh.. Ma enam tõesti ei tea kuidas kõigesse suhtuma peaksin..
Aga see selleks.. hetkel midagi tarka nagunii enam välja ei mõtle. Pigem mu paranoiadel veelgi parem kasvupind. Seega parem jään tasa, lõpetan oma jäätise, vaatan ühe osa veel ja siis magama..

....

Every whisper
Of every waking hour I'm
Choosing my confessions
Trying to keep an eye on you
Like a hurt lost and blinded fool, fool
Oh no, I've said too much
I set it up
Consider this
Consider this
The hint of the century
Consider this
The slip that brought me
To my knees failed
What if all these fantasies
Come flailing around
Now I've said too much
I thought that I heard you laughing
I thought that I heard you sing
I think I thought I saw you try

But that was just a dream
That was just a dream

//R.E.M. - Losing my Religion

posted by Kati @ 4:04 AM

Powered by Blogger

Design by Beccary